Statystyki

  • Odwiedziło nas: 398498
  • Do końca roku: 312 dni
  • Do wakacji: 119 dni

Karta Ucznia (ZTM)

Karta Ucznia w roku szkolnym 2023/2024


ZTM realizuje proces wydawania Kart Ucznia pierwszoklasistom
oraz wymianę tych, które tracą ważność 30 września br.

Zachęcamy do jak najszybszego złożenia wniosku o Kartę Ucznia, aby uniknąć kolejek
w Punktach Obsługi Pasażerów na przełomie września i października.

 

Wyrobić nową lub przedłużyć już posiadaną Kartę Ucznia można na kilka sposobów podanych poniżej.

  1. 1.      Poprzez elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów (e-POP).

Wejdź na stronę https://e-pop.wtp.waw.pl i wypełnij wniosek o Kartę Ucznia. Przygotuj dane dziecka oraz jego zdjęcie*.

Jako sposób odbioru Karty możesz wskazać dowolny stacjonarny POP lub wybrać wysyłkę karty na wskazany we wniosku adres zamieszkania. Wybierając opcję wysyłki na wskazany adres podczas wypełniania wniosku, musisz wybrać termin spotkania online
z pracownikiem ZTM. Spotkanie odbywa się za pośrednictwem aplikacji MS Teams.

Na spotkanie online przygotuj:

  • ważną legitymację szkolną (w przypadku przedłużenia posiadanej Karty Ucznia) z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji, zaświadczenie wydane przez placówkę, zawierające:
    • adres zamieszkania ucznia,  
    • informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym, 
    • numer PESEL,
  • dokument potwierdzający tożsamość dziecka, a w przypadku uczniów obcokrajowców, którzy nie posiadają dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy okazać dokument potwierdzający nadanie numeru PESEL.

Karta Ucznia zostanie wysłana na wskazany we wniosku adres zamieszkania
.

Wybierając odbiór karty w dowolnym Punkcie Obsługi Pasażerów, po zaakceptowaniu wniosku przez pracownika ZTM, otrzymasz maila z informacją, że wniosek został przyjęty
i w celu odbioru Karty należy udać się do dowolnego POP.

W POP Kartę Ucznia otrzymasz od razu, po pozytywnej weryfikacji danych przez pracownika. Weryfikacji podlegają te same dokumenty, które zostały wymienione w procesie wnioskowania online.

  1. 2.      Za pośrednictwem linku elektronicznego udostępnionego przez szkołę, do której uczęszcza Uczeń.

https://kartaucznia.ztm.waw.pl/de41de37

Potrzebne dokumenty:

  • numer obecnej Karty Ucznia (nie dotyczy pierwszoklasistów),
  • zdjęcie* dziecka.

Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie jego złożenia,
a następnie informację o jego rozpatrzeniu.

Sekretariat szkoły powiadomi Cię o możliwości odbioru Karty.

3. Bezpośrednio w Punkcie Obsługi Pasażerów.

Potrzebne dokumenty:

  • ważna legitymacja szkolna z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji, zaświadczenie wydane przez placówkę, zawierające:
    • adres zamieszkania ucznia,  
    • informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym, 
    • numer PESEL,
  • dokument potwierdzający tożsamość dziecka, a w przypadku uczniów obcokrajowców, którzy nie posiadają dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy okazać dokument potwierdzający nadanie numeru PESEL,
  • zdjęcie* dziecka w formie elektronicznej lub papierowej.

Jeżeli dziecko posiada Kartę Ucznia z obowiązującym wzorem, uprawnienia mogą zostać przedłużone na tej samej Karcie.

  1. 4.      Składając wniosek papierowy bezpośrednio w szkole.

Potrzebne dokumenty:

  • wypełniony wniosek (druk wniosku otrzymasz w szkole),
  • zdjęcie* dziecka w formie papierowej.

 

*zdjęcie powinno być: legitymacyjne, wykonane w orientacji pionowej na jednolitym, jasnym tle, aktualne (wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy); składane w formie elektronicznej: w formacie JPG lub PNG, w minimalnej rozdzielczości 200×259 pikseli, wielkość pliku nie większa niż 2 MB; składane w formie papierowej: w formacie 3,5x4,5 cm.